۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان:

خبرنگاران چشم و گوش نظام سلامت هستند

خبرنگاران چشم و گوش نظام سلامت هستند

اردستان-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: تبادل و ارتباط دوطرفه با رسانه یک ضرورت است و خبرنگاران چشم و گوش نظام سلامت برای انتقال مشکلات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ذبیحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش یک حلقه واسط را برعهده داشته و موجب انعکاس اخبار به مردم می‌شوند نقش خبرنگاران و اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت و بهداشت نیز بسیار مهم و دارای اهمیت است.

وی افزود: تلاش خبرنگاران در دوران شیوع بیماری کرونا فراموش نشدنی است و ارتباط بین رسانه و سلامت را در این دوران درک کردیم، رسانه‌ها در دوران کرونا با اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع خود باعث کاهش فشارهای روانی بر بیماران و جامعه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: تبادل و ارتباط دوطرفه با رسانه یک ضرورت است و خبرنگاران چشم و گوش نظام سلامت برای انتقال مشکلات و رساندن صدای جامعه و بیماران به مسئولان هستند.

ذبیحی با اشاره به تبلیغ فعالیت طب سنتی در فضای مجازی، بیان کرد: از خبرنگاران درخواست می‌شود موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان را قبل از انتشار با شبکه بهداشت هماهنگ کنند چرا که اکنون انواع اطلاعات ضد و نقیض درباره علوم پزشکی وجود دارد بنابراین از مردم می‌خواهیم هیچ مطلبی را بدون اطلاع از منبع به راحتی قبول نکنند.

کد خبر 6196892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha